مهم ترین نکاتی که برای فنگ شویی خانه و دفتر کار باید به آن توجه کنید !

در این مطلب تلاش میکنیم تا با ارائه راه‌حل‌های فنگ شویی ، خانه ای کاملا هماهنگ و هارمونیک داشته باشیم. اطمینان می‌دهیم اگر تا پایان این متن با ما همراه باشید، راهکارهای بسیار خوب و موثری برای فنگ شویی خانه تان یاد خواهید گرفت. شروع به فنگشویی خانه شما و اتاق های تان می تونه بسیار ساده باشد و شما میتونید به آسانی تغییرات بسیار موثر و مفیدی در خانه تان ایجاد کنید. اما به تدریج و با گسترش علم فنگشویی در محیط خانه‌تان، امکان پیچیده تر شدن آن هم وجود داره. این مطلب برای کمک به شروع فنگ شویی در خانه شما تدوین شده و بدون شک تاثیرات بسیار مفید و موثری بر روی جسم و روح شما خواهد گذاشتند .

فنگ شویی به چه معنایی است ؟

فنگ شویی را اینگونه میتوان تعریف کرد : یک روش چینی برای ساخت منزل یا همچنین روشی برای چیدمان لوازم منزل طبق یک سری اصول تعریف شده.

 

 

اصول فنگ شویی در خانه

در این بخش از دنیای مد نمناک مهمترین قوانین فنگ شویی در منزل را به شما میگوییم که با رعایت کردن آن ها به منزلی ایده آل که پر از انرژی مثبت است خواهید رسید .

 

۱- راهروی ورودی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شما نباید آنجا را خیلی شلوغ و یا به هم ریخته کنید، وسایلی که ضروری نیستند را از آنجا بردارید و فکری به حال کفش ها بکنید و آن ها را داخل جا کفشی کاملا مرتب قرار دهید.

 

 

۲- یکی از قوانین فنگ شویی که بسیار با اهمیت است این است که نباید آینه روبروی درب ورودی باشد زیرا انرژی های خوب و مثبتی که وارد خانه میشوند در برخورد با آینه منعکس میشوند و به بیرون میروند.

۳- شاید نمیدانستید که انرژی حمام ناخوشایند و منفی است، برای جلوگیری از جریان داشتن این انرژی در خانه درب حمام را وقتی از آن استفاده نمیکنید ببندید.

 

 

۴- گوشه و کنار منزل را با گل و گیاه پر کنید، اگر بدانید گیاهان چه تاثیر مثبتی بر دکوراسیون خانه میگذارند هرگز آن ها را فراموش نمیکردید.

 

۵- هر قسمت از خانه که نشتی دارد باید هرچه زودتر جلوی آن را بگیرید زیرا نشتی ها نماد بدشانسی هستند و باعث میشوند انرژی مثبت و شادی خانه به بیرون از منزل نشت کند.

 

۶- طبقه همکف از اهمیت ویژه تری برخوردار است زیرا انرژی آن به کل خانه تاثیر میگذارد پس هرگز نباید نامرتب و به هم ریخته باشد سعی کنید طبقه همکف را همیشه تمیز نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.